Office Manager/ Secretaresse

AFS Group BV is voor haar hoofdkantoor in Amsterdam op zoek naar een enthousiaste proactieve Office Manager/ Secretaresse. Als Office Manager/Secretaresse ondersteun jij de Directie, het management team en de stafafdeling op organisatorisch, administratief en secretarieel gebied. De Office Manager die wij zoeken is in staat om afwisselende werkzaamheden te verrichten en als spin in het web te fungeren.

Gezien het diverse takenpakket is het belangrijk dat je goed kunt organiseren en ‘multitasken’. Je bent een echte ‘ontzorger’ die gestructureerd werkt en oog heeft voor detail. Daarbij vervul je de rol van gastheer/vrouw bij het ontvangen van gasten, bezoekers en klanten op kantoor.

Organisatie

AFS Group is de leidende onafhankelijke financiële intermediair in Europa met uitstekende toegang tot de kapitaalmarkt en verbindt meer dan tweeduizend financiële instellingen, zakelijke klanten en overheidsinstanties. Met kantoren in Amsterdam, Londen, Zürich en Frankfurt en ongeveer 90 professionals kom je dan ook terecht bij een mooie internationale organisatie.

Vereiste achtergrond en kennis:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Representatief;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Secuur en doortastend;
  • Enige ervaring met management ondersteunende processen en administratieve taken;
  • Ervaring met secretariële werkzaamheden;
  • Vloeiend in Nederlands en Engels zowel mondeling als schriftelijk.

Ons aanbod:

  • een veelzijdige functie voor 32/40 uur bij een snel groeiende en professionele organisatie;
  • een marktconform salaris;
  • gevarieerd werk;
  • een prachtige en centrale werklocatie in het hart van Amsterdam.

Als je geïnteresseerd bent en je beschikt over de gevraagde kennis en ervaring, dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie. Heb je nog vragen dan kun je contact opnemen met Robbin Sewdin (HR Manager) op telefoonnummer: 020-5707255.